| Προαιρετικά Σεμινάρια 2024-2025 |
| Σειρά δέκα διαδικτυακών διαλέξεων για τη διδακτική της Λογοτεχνίας: Η διδασκαλία του λογοτεχνικού βιβλίου στο Λύκειο |
| Μεθοδολογικές εισηγήσεις για τη διδασκαλία του λογοτεχνικού βιβλίου στο Λύκειο |
 |
10/02/2025 |
| Διδακτικές εφαρμογές στη Διδασκαλία του Λογοτεχνικού βιβλίου στο Λύκειο με βάση τη Συναλλακτική Θεωρία της L.M.Rosenblatt |
 |
21/02/2025 |
| Από την ιστορία στον μύθο: αντιθέσεις και συμβολισμοί στο έργο της Ρέας Γαλανάκη Ελένη ή ο Κανένας |
 |
21/02/2025 |
| Όψεις της αφηγηματικής κατασκευής του έργου της Ρ. Γαλανάκη Ελένη ή ο Κανένας |
 |
06/03/2025 |
| Το μυθιστόρημα Ελένη ή ο Κανένας στη σχολική πράξη. Μια διδακτική πρόταση για την οδύσσεια της πρώτης Ελληνίδας ζωγράφου |
 |
14/03/2025 |
| Χώρος, μνήμη και ταυτότητες στο "Στου Χατζηφράγκου" του Κοσμά Πολίτη |
 |
17/042025 |
| Το μυθιστόρημα του Κοσμά Πολίτη Στου Χατζηφράγκου, εξέχων απολογητής της Μικρασιατικής Καταστροφής |
 |
12/05/2025 |
| Ο Μ. Καραγάτσης και το διήγημα |
 |
15/04/2025 |
| Η συγγραφική μαεστρία του Μ. Καραγάτση μέσα από την κριτική και οι θεματικοί άξονες στη συλλογή διηγημάτων "Το νερό της βροχής" |
 |
15/04/2025 |
| Ιχνηλατώντας τη συλλογή διηγημάτων Το νερό της βροχής μέσα από τη διδακτική πράξη |
 |
12/05/2025 |
| Προαιρετικά Σεμινάρια 2023-2024 |
| Ημερίδα "Ο ερμηνευτικός διάλογος στο μάθημα της Λογοτεχνίας" - 25 Νοεμβρίου 2023 |
| Ο ερμηνευτικός διάλογος ως αναγνωστική, παιδαγωγική και πολιτισμική πρακτική: μια αναστοχαστική αποτίμηση της αξίας του στη σύγχρονη λογοτεχνική εκπαίδευση |
 |
01/03/2024 |
| Ο ερμηνευτικός διάλογος και οι σιωπές του κειμένου - Παρουσίαση |
 |
01/03/2024 |
| Ο ερμηνευτικός διάλογος και οι σιωπές του κειμένου - Κείμενο |
 |
01/03/2024 |
| Μια αρμαθιά ερμηνευτικών σχολίων στο πλαίσιο του ερμηνευτικού διαλόγου για «Τα Αντικλείδια» του Γιώργη Παυλόπουλου |
 |
01/03/2024 |
| Ένα καινούριος άνεμος πήρε να φυσάει... "Εφαρμόζοντας την πρακτική του ερμηνευτικού διαλόγου στο κείμενο του Γ. Φ. Πιερίδη «Ο πορτοκαλόκηπος». |
 |
01/03/2024 |
| Η εφαρμογή των έξι (6) σταδίων του ερμηνευτικού διαλόγου στο «Πιτσιμπούργκο» της Σώτης Τριανταφύλλου (Β' Γυμνασίου) |
 |
01/03/2024 |
| Προαιρετικά Σεμινάρια 2022-2023 |
| Σειρά οκτώ διαδικτυακών διαλέξεων για τη διδακτική της Λογοτεχνίας |
| Η διδασκαλία του λογοτεχνικού βιβλίου στη Μέση Εκπαίδευση - Αναλυτικό Πρόγραμμα Λογοτεχνίας και Λογοτεχνικό Βιβλίο. Νέες τάσεις και αρχές διδασκαλίας του λογοτεχνικού βιβλίου |
 |
29/11/2022 |
| Φαντάζομαι, άρα υπάρχω: Λογοτεχνικοί χαρακτήρες και μυθοπλασία |
 |
29/11/2022 |
| Διδάσκοντας ολόκληρο λογοτεχνικό έργο στη Μέση Εκπαίδευση: Ζητήματα ερμηνείας του Μυθιστορήματος |
 |
12/12/2022 |
| Η διδασκαλία του ολοκληρου λογοτεχνικού βιβλίου: Γραφιστική ιστορία - Θεατρικό έργο |
 |
12/01/2023 |
| Καλές πρακτικές φιλαναγνωσίας στις σχολικές μονάδες - Γυμνάσιο Λευκάρων |
 |
28/04/2023 |
| Καλές πρακτικές φιλαναγνωσίας στις σχολικές μονάδες - Λύκειο Αγίου Νεοφύτου |
 |
26/04/2023 |
| Καλές πρακτικές φιλαναγνωσίας στις σχολικές μονάδες - Γυμνάσιο Μακεδονίτισσας |
 |
26/04/2023 |
| Η Φιλαναγνωσία σε συνάρτηση με τη γλωσσική και λογοτεχνική επάρκεια |
 |
28/04/2023 |
| Προαιρετικά Σεμινάρια 2021-2022 |
| Σειρά οκτώ διαδικτυακών διαλέξεων για τη διδακτική της Λογοτεχνίας |
 |
07/10/2022 |
| Προαιρετικά Σεμινάρια 2020-2021 |
| Σειρά πέντε διαδικτυακών διαλέξεων για τη διδακτική της Λογοτεχνίας |
 |
28/05/2021 |
| Προαιρετικά Σεμινάρια 2017 - 2018 |
| Η φιλαναγνωσία και τρόποι ανάπτυξής της |
 |
22/06/2018 |
| Η φιλαναγνωσία και η Λέσχη Ανάγνωσης στο Γυμνάσιο και στο Λύκειο |
 |
22/06/2018 |
| Αναγνωστικές εμψυχώσεις και συναντήσεις μαθητών με λογοτέχνες |
 |
22/06/2018 |
| Προαιρετικά Σεμινάρια 2016 - 2017 |
| Η διδασκαλία της Λογοτεχνίας στο Λύκειο: Αναδομημένα Προγράμματα Σπουδών. Εμφάσεις και μεθοδολογικές προσεγγίσεις |
 |
30/01/2017 |
| Γύρω από τη συνανάγνωση λογοτεχνικών κειμένων στη διδακτική πράξη. Λογοτεχνία Α' Λυκείου (παράρτημα) |
 |
30/01/2017 |
| Σύγκριση των λογοτεχνικών κειμένων με άλλες επιστήμες και μορφές καλλιτεχνικής έκφρασης: Διαθεματικότητα |
 |
30/01/2017 |
| Για την αρχή της συνεξέτασης μορφής και περιεχομένου στο μάθημα της Λογοτεχνίας |
 |
30/01/2017 |
| Η ένταξη λογοτεχνικών όρων στη διδασκαλία και στην αξιολόγηση της Λογοτεχνίας |
 |
30/01/2017 |
| Η αξιολόγηση στο μάθημα της Λογοτεχνίας |
 |
30/01/2017 |
| Προαιρετικά Σεμινάρια 2015 - 2016 |
| Γενικά για το Πρόγραμμα Σπουδών Λογοτεχνίας στο Γυμνάσιο |
 |
01/11/2016 |
| Η αξιολόγηση στο μάθημα της Λογοτεχνίας στο Γυμνάσιο |
 |
01/11/2016 |
| Η δημιουργική γραφή στο Γυμνάσιο |
 |
01/11/2016 |
| Δημιουργική γραφή: θεωρία και πράξη |
 |
01/11/2016 |
| Συνανάγνωση κειμένων: Δ. Βικέλας «Λουκής Λάρας» και Σ. Τσερκεζής «Ημερολόγιον του βίου μου…» |
 |
01/11/2016 |
| Παραδείγματα εφαρμογής δεικτών επιτυχίας και επάρκειας (σε κείμενα Α' και Γ' Γυμνασίου) |
 |
01/11/2016 |